Bij ons ben je aan het juiste adres voor verzekeringsbemiddeling. Het bemiddelen met een verzekeraar omvat alles wat behoort hieronder zoals het sluiten van overeenkomsten met betrekking tot verzekeringen, het uitvoeren van voorbereidend werk (mocht dit nodig zijn) en hulp aanbieden bij het beheren en het uitvoeren hiervan. Voor het uitvoeren van verzekeringsbemiddeling vragen wij van onze klant een vergoeding. Deze vergoeding betaalt de klant in de vorm van een premie. Ook als je gebruik maakt van andere diensten, ontvangen wij hier een vergoeding voor vanuit de klant. We sluiten altijd vooraf een duidelijke overeenkomst.
Een andere voorwaarde die tot bemiddeling via ons bedrijf behoort zijn gestelde gedragsregels op basis van de ‘AssurMiFID-gedragsregels’. Deze regels staan opgenomen in de wet van 30 juli 2013. Deze wet gaat specifiek over de protectie van afnemers van producten en diensten die met financiën te maken hebben. Op onze site vind je meer info over onze gedragsregels. Daarnaast houden wij ons aan de wettelijke bepalingen betreffende informatieverstrekking. Veel info is op onze website te vinden en openlijk toegankelijk voor onze klanten. Mocht je meer info nodig hebben, dan is het altijd mogelijk om contact met ons op te nemen. Hiervoor zijn diverse mogelijkheden op onze site te vinden.
Wij zijn voor onze producten en diensten afhankelijk van de info die door de klant aan ons gegeven wordt. Daarom heb jij als klant de plicht om ons kantoor van correcte en accurate informatie te voorzien. Dit is essentieel voor een goed verloop van de dienstverlening. Incomplete en incorrecte info leiden tot gevolgen waar ons bedrijf niet aansprakelijk voor is. Deze verantwoordelijk is voor jou. Wij sturen je documenten, waarbij jij de verantwoordelijkheid hebt om ze goed door te lezen. Bij vragen en opmerkingen kun je altijd bij ons terecht. Aan jou de taak om vast te stellen of alles correct verloopt en of je het overal mee eens bent.
Wij vinden het van belang dat klanten bij ons terecht kunnen met klachten. Het is onze plicht om onze klanten zo goed mogelijk te helpen. Daarom kun je altijd bij ons terecht, wat je vraag of klacht ook is. Wij trachten je te allen tijde zo snel mogelijk te helpen. Helaas komt het in sommige gevallen voor dat we er onderling niet uitkomen. In dat geval kun je terecht bij de Ombudsdienst Verzekeringen te 1000 Brussel, de Meeûssquare 35, tel. 02/547.58.71 – fax. 02/547.59.75 –